ח"כ שטרית: "גנץ קורא להסכמות אבל לא מיישם"

המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ שטרית: "גנץ קורא להסכמות אבל לא מיישם"

ח"כ קטי שטרית במהדורה המרכזית: "גנץ שתמיד מדבר על הסכמות מתברר כמי שמשקר לציבור. הוא אומר בואו נדבר אבל הוא לא בא"

צילום: Tomer Neuberg/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ קטי שטרית (הליכוד), תוקפת הערב (רביעי) את יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ ברקע התנהלותו בנושא החקיקה המשפטית. "עמדנו להעביר את הרפורמה בשלמותה. המחאה יצאה לדרך. חיפשו סיבה למחות ומצאו הזדמנות. רה"מ החליט בצעד אמיץ להפסיק את החקיקה וללכת להידברות. אבל נתקלנו בקיר אטום. ואז הם פוצצו את השיחות", אמרה שטרית בפתח השיחה עם איתי גדסי במהדורה המרכזית. 

"אומר ראש הממשלה בואו להסכמות. אבל אותו גנץ שתמיד מדבר על הסכמות מתברר כמי שמשקר לציבור. הוא אומר בואו נדבר אבל הוא לא בא", הוסיפה. 

היא התייחסה לדבריו של ראש המוסד לשעבר שכינה את ישראל מדינת אפרטהייד: "הכרזה הזויה בלתי אחראית ובלתי נתפסת של ראש המוסד לשעבר אומר שאנחנו מדינת אפרטהייד. איפה? בלימודים אקדמיים שהם מקבלים? התבטאות מבישה ושקרית. אף מדינה לא מוסרת כמונו בפעילות נגד הטרור".

על הטרור: "הטרור הרים את הראש בשנה וחצי האחרונות. אם בממשלה הקודמת היו יוצאים למבצע בג'נין הם היו צריכים אישור ממנסור עבאס. אנחנו רוצים לחזור לזה? נמנעו מעל אלף פיגועים. לצערנו יש התססה במסגדים וברשתות. הדברים האלה מחלחלים לצעירים".

עוד אמרה שטרית: "מערכת היחסים הביטחונית עם ארה"ב אין שני לה. יש לחץ פרוגרסיבי במפלגה דמוקרטית, אבל השכל הישר עובד כאן. ביידן יודע שנתניהו שומר על הפנינה הזו במזרח התיכון".



0 תגובות